Robert Kramb je tu negde oko sedamdesete. Lice mu je vidljivo starije nego u dokumentarcu Terija Zvigofa, ali duh mu je mlad i vrcav. Brzo misli i uvek traži potvrdu da je razumljiv. U pomenutom dokumentarcu pada u oči da se svaki čas smeje pomalo histerično. Kao da ga veseli sav apsurd oblaka slave koji ga nosi. Kako i ne bi? Kako to da je marginalac postao razumljiv na svim jezicima, iako sve što radi – radi zato jer sebe samog ne razume? Prosto, zato jer smo i mi marginalci i isto se tako smejemo, između ostalog i dok čitamo Krambove stripove.
Ume da se zeza i drago mu je što je među ljudima koji ga vole. U sali je mnogo ljudi i opuštena atmosfera. Zograf i Đukić lepo vode razgovor, s tim da je Đukić ipak spiritus movens (iako je zamišljeno da on bude prevodilac, a Zograf medijator). Ipak, Đukić je u jednom trenutku napravio „grešku u koracima“ i nije preveo fuck kako bi trebalo, već nekim eufemizmom tipa „ono bezobrazno od čega nastaju deca…“. To je međutim bio pozitivan trenutak, jer je nekolicina ljudi (koji su izgledali kao da su izašli iz Krambovih stripova) povikalo: „Ua cenzura!“, a sve to svega nekoliko minuta nakon što je Kramb pričao kako je u vreme ozloglašenog kodeksa u Mekartijevoj Americi bilo previše cenzure. Sve ovo je samo još više razigralo komunikaciju, Kramb je, shvativši zašto publika negoduje, počeo da bez vidljivog razloga nabraja psovke i svima je jasno da to radi kako bi pokazao da su to samo reči; reči kao i bilo koje druge. Nema ničeg sramotnog u fuck, shit, pussy, cunt…